Prezentačné zručnosti a verejný prejav

Cieľ kurzu

Našim cieľom je pomôcť účastníkom odblokovať stres a zvládnuť konfliktné situácie, aby sa mohli vyjadriť s presvedčením a presnosťou.

Účastníci sa naučia základné princípy verejného prejavu, ako sú napríklad správne dýchanie, gestikulácia a reč tela. Okrem toho sa budú učiť, ako riešiť stres pri prezentácii a ako zvládnuť konfliktné situácie s pozitívnym a profesionálnym prístupom. 

Celý tréning je zostavený tak, aby bol zábavný a interaktívny, čo umožňuje účastníkom praktizovať naučené zručnosti a prejsť si rôzne situácie, ktoré sa môžu vyskytnúť počas prezentácie. Výsledkom tréningu  je zvýšenie  sebavedomia pri verejnom prejave a schopnosť prezentovať s presvedčením a profesionalitou. Schopnosť riešiť stresové situácie a odstrániť nevhodné zlozvyky pri vystupovaní.

Cieľová skupina

  • Manažéri a lídri
  • Školitelia
  • Ľudia v predaji
  • Politici

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie 
Rozsah kurzu

1 deň (8 hodín) 

Modulov

5

Kategória

Prezenčné kurzy

Jazyk

Slovenský

Cena bez DPH

157,00€/os (5 - 7 osôb)
129,00€/os (8 - 12 osôb)

Obsah kurzu

  • „bomba“ , úvod, jadro, záver
  • informatívna, prisviedčacia prezentácia
  • výklad, tipy a triky pre účastníkov
  • pomôcky – spôsoby ako skryť nervozitu, resp. odpútať pozornosť
  • čo urobiť ak sa prezentácia uberá nesprávnym smerom
  • Využívanie verbálnej, neverbálnej a vokálnej komunikácie
  • NLP – presvedčovacie vzorce
  • tipy pre optimalizáciu osobného prejavu
  • práca s časom , nácvik „ 3 minútovej prezentácie“, „ DUOSTRUKTURA“
  • osobná analýza každého účastníka na základe videozáznamu
  • rozoznávanie záujmu publika podľa neverbálnych prejavov
  • techniky na vyvolanie záujmu – ako zapájať publikum
  • zodpovedanie otázok publika
  • metódy riešenia konfliktných situácií
  • stratégie zvládania trémy
  • relaxačné cvičenia
  • zvládanie negatívnych prejavov v publiku
  • rozbor a čítanie neverbálnych prejavov v kritických situáciách

Lektor kurzu:

Ing. Zdenko Knižka

lektor, konzultant, kouč

Pán Ing. Knižka má 20-ročné skúsenosti v oblasti lektorovania a konzultovania, 15 rokov v manažmente a 9 rokov ako biznis kouč. Jeho odbornosť zahŕňa vzdelávanie a rozvoj manažérov, pracovníkov firiem a koučing. Okrem toho, má bohaté skúsenosti s realizáciou vzdelávania v rôznych spoločnostiach, ako napríklad Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., ČSOB Leasing, a.s., U.S. Steel, Slovenská pošta, a.s., OTP banka a.s., T-Mobile Slovensko, Exisport a.s., Allfun a.s., Embraco, a.s., Magneti Marelli a.s. atď. Jeho špecializácia sa zameriava najmä na rozvoj vyjednávacích a komunikačných schopnosti, prezentačných a manažérskych zručností.

Zdieľať:
Odborné semináre

INCOTERMS 2020

1)  História a základná charakteristika  INCOTERMS
2) I N C O T E R M S 2020
3)  Pozícia predávajúceho a kupujúceho pri aplikácii pravidiel  Incoterms  2020 v logistických operáciach
4)  Cenové kalkulácie pri zvolených dodacích podmienkách podľa  Incoterms  2020

Online kurzy

Telework Process Manager

Telework Process Manager is new managerial profession in any organization enabling their employees to work from their digital workplaces wherever their locations are

Ďakujeme za Vašu registráciu ako hosťa TeleDom

Formulár bol úspešne odoslaný.
Budeme Vás kontaktovať v priebehu 24 hodín.