Profesionálna komunikácia s komplikovaným zákazníkom

Cieľ kurzu

Účastník kurzu sa naučí rozvíjať svoju schopnosť komunikovať s komplikovanými zákazníkmi, odhaliť manipulatívne a agresívne taktiky a správne vyjednávať pod tlakom zo strany zákazníka. Tieto zručnosti sú nevyhnutné pre úspešné vedenie obchodných rokovaní a posilnenie vzťahov so zákazníkmi. Kurz poskytuje praktické cvičenia a scenáre, ktoré pomôžu účastníkovi prejsť z teórie do praxe a zlepšiť svoju schopnosť komunikovať a vyjednávať s komplikovanými zákazníkmi.

Cieľová skupina

  • Pracovníci oddelení starostlivosti o zákazníkov
  • Zamestnanci, ktorí majú osobný a telefonický kontakt so zákazníkom
  • Manažéri komunikujúci s náročnými zákazníkmi (aj internými)

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie 
Rozsah kurzu

1 deň (8 hodín)

Modulov

6

Kategória

Prezenčné kurzy

Jazyk

Slovenský

Cena bez DPH

139,50€/OS (8 - 12 OSÔB)
149,50€/OS (5 - 7 OSÔB)

Obsah kurzu

  • rozdiely v osobnej a telefónnej komunikácií
  • základy verbálnej, vokálnej, neverbálnej komunikácie
  • ako odstrániť chyby v komunikácií (verbálna, neverbálna, vokálna)
  • najväčšie prehrešky pri komunikácií so zákazníkom
  • asertívne techniky v komunikácií
  • dešifrovanie signálov počas komunikácie
  • aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
  • NLP – presvedčovacie vzorce v komunikácií
  • vybrať správne argumenty
  • analýza argumentov
  • správne prezentovanie argumentov
  • zvládanie námietok a protiargumentov – metódy
  • problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
  • typ agresívny, plačka, ťarbavý, mudrlant, negatívny, pasívny, sťažovateľ
  • typy zákazníkov – puntičkár, boss, hľadač harmónie, pohodový
  • zásady riešenia konfliktov v komunikácií
  • ako predchádzať konfliktom
  • dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
  • ako odrážať neférové útoky zo strany zákazníka

Lektor kurzu:

Ing. Zdenko Knižka

lektor, konzultant, kouč

Pán Ing. Knižka má 20-ročné skúsenosti v oblasti lektorovania a konzultovania, 15 rokov v manažmente a 9 rokov ako biznis kouč. Jeho odbornosť zahŕňa vzdelávanie a rozvoj manažérov, pracovníkov firiem a koučing. Okrem toho, má bohaté skúsenosti s realizáciou vzdelávania v rôznych spoločnostiach, ako napríklad Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., ČSOB Leasing, a.s., U.S. Steel, Slovenská pošta, a.s., OTP banka a.s., T-Mobile Slovensko, Exisport a.s., Allfun a.s., Embraco, a.s., Magneti Marelli a.s. atď. Jeho špecializácia sa zameriava najmä na rozvoj vyjednávacích a komunikačných schopnosti, prezentačných a manažérskych zručností.

Zdieľať:
Záznamy stretnutí

Ostatné mítingy

Zoznam všetkých stretnutí, ktoré sa uskutočnili pre rôzne firmy s cieľom zlepšiť manažérske, marketingové a iné zručnosti.

Prezenčné kurzy

Manažérske zručnosti

Rozvíjať zručnosti a schopnosti tím lídra pri vedení tímu.
Zabezpečiť plnenie cieľov firmy cez rozvoj tím lídra.
Identifikovať slabiny tím lídra a odstrániť ich

Kurzy preplácané úradom práce 2024 pre nezamestnaných, zamestnaných, uchádzačov na MD.

Ste pripravení získať nové zručnosti a zvýšiť svoje šance na úspešnú kariéru? Chcete sa zdokonaliť v oblastiach, ktoré sú dôležité pre moderný trh práce? Ak áno, máme pre Vás skvelú správu!

Ďakujeme za Vašu registráciu ako hosťa TeleDom

Formulár bol úspešne odoslaný.
Budeme Vás kontaktovať v priebehu 24 hodín.