Vyjednávacie zručnosti pre nákupcov a obchodníkov

Cieľ kurzu

Zabezpečte si konkurenčnú výhodu vo svete predaja s naším inovatívnym kurzom na rozvoj predajných zručností! Nechajte sa viesť skúseným odborníkom a získajte kľúčové nástroje na úspešné uzatváranie obchodov.

Čo sa naučíte:

  • Aktívne počúvanie: Ovládnete umenie aktívneho počúvania a získate schopnosť efektívne reagovať na potreby zákazníkov.
  • Otázky a parafrázovanie: Naučíte sa klásť presné otázky a schopnosť parafrázovať odpovede, čím budete lepšie porozumieť potrebám a želaniam zákazníkov.
  • Typy klientov: Identifikujete rôzne typy klientov a osvojíte si stratégie na ovplyvnenie každého z nich.
  • Výsledky ovplyvňovania: Získate prehľad o úspešných postupoch pri ovplyvňovaní klientov a dosiahnete požadované výsledky.
  • Sociálne zručnosti: Rozviniete si sociálne zručnosti nevyhnutné pre efektívny styk s klientmi.

Cieľová skupina

  • Obchodníci
  • Nákupcovia
  • Vedúci pracovníci oddelení
  • Poradca (finančný , nefinančný)
  • Pracovníci zodpovední za zlepšovanie a zvyšovanie efektivity procesov

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie 
Rozsah kurzu

1 deň (8 hodín) 

Modulov

6

Kategória

Prezenčné kurzy

Jazyk

Slovenský

Cena s DPH

160,50€/os
139,50€/os (Earlybird15)

Obsah kurzu

  • získavanie informácií a segmentácia zákazníkov
  • príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
  • stanovovanie cieľov (BATNA, metóda O-P-M)
  • stratégia vyjednávania (WIN-WIN, WIN-LOST, LOST-LOST)
  • príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok
  • protokol, taktika, príprava podmienok na vyjednávanie
  • dešifrovanie signálov počas vyjednávania
  • verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
  • aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
  • NLP – presvedčovacie vzorce
  • výber taktík vo vyjednávaní
  • manipulatívne techniky ( popis, výhody, nevýhody, použitie )
  • ako predať svoje myšlienky
  • ako lepšie zaujať a získať ľudí na svoju stranu
  • ako lepšie improvizovať v nečakaných situáciách
  • ako vedieť dávať podporujúcu spätnú väzbu iným ľuďom
  • problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
  • pozičný, kompromisný, principiálny, ústupový, indiferentný vyjednávač
  • zásady riešenia konfliktov
  • ako predchádzať konfliktom
  • dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
  • zóna dohody a pravidla pri vyjednávaní
  • analýza cenového rozhovoru
  • informácie 2+1+1

Lektor kurzu:

Ing. Zdenko Knižka

lektor, konzultant, kouč

Pán Ing. Knižka má 20-ročné skúsenosti v oblasti lektorovania a konzultovania, 15 rokov v manažmente a 9 rokov ako biznis kouč. Jeho odbornosť zahŕňa vzdelávanie a rozvoj manažérov, pracovníkov firiem a koučing. Okrem toho, má bohaté skúsenosti s realizáciou vzdelávania v rôznych spoločnostiach, ako napríklad Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., ČSOB Leasing, a.s., U.S. Steel, Slovenská pošta, a.s., OTP banka a.s., T-Mobile Slovensko, Exisport a.s., Allfun a.s., Embraco, a.s., Magneti Marelli a.s. atď. Jeho špecializácia sa zameriava najmä na rozvoj vyjednávacích a komunikačných schopnosti, prezentačných a manažérskych zručností.

Zdieľať:
Odborné semináre

INCOTERMS 2020

1)  História a základná charakteristika  INCOTERMS
2) I N C O T E R M S 2020
3)  Pozícia predávajúceho a kupujúceho pri aplikácii pravidiel  Incoterms  2020 v logistických operáciach
4)  Cenové kalkulácie pri zvolených dodacích podmienkách podľa  Incoterms  2020

Online kurzy

Telework Process Manager

Telework Process Manager is new managerial profession in any organization enabling their employees to work from their digital workplaces wherever their locations are

Ďakujeme za Vašu registráciu ako hosťa TeleDom

Formulár bol úspešne odoslaný.
Budeme Vás kontaktovať v priebehu 24 hodín.