Cieľ kurzu
Zabezpečte si konkurenčnú výhodu vo svete predaja s naším inovatívnym kurzom na rozvoj predajných zručností! Nechajte sa viesť skúseným odborníkom a získajte kľúčové nástroje na úspešné uzatváranie obchodov.
Čo sa naučíte:
- Aktívne počúvanie: Ovládnete umenie aktívneho počúvania a získate schopnosť efektívne reagovať na potreby zákazníkov.
- Otázky a parafrázovanie: Naučíte sa klásť presné otázky a schopnosť parafrázovať odpovede, čím budete lepšie porozumieť potrebám a želaniam zákazníkov.
- Typy klientov: Identifikujete rôzne typy klientov a osvojíte si stratégie na ovplyvnenie každého z nich.
- Výsledky ovplyvňovania: Získate prehľad o úspešných postupoch pri ovplyvňovaní klientov a dosiahnete požadované výsledky.
- Sociálne zručnosti: Rozviniete si sociálne zručnosti nevyhnutné pre efektívny styk s klientmi.
Cieľová skupina
- Obchodníci
- Nákupcovia
- Vedúci pracovníci oddelení
- Poradca (finančný , nefinančný)
- Pracovníci zodpovední za zlepšovanie a zvyšovanie efektivity procesov
Materiály a sprievodné služby
- Interaktívna práca s lektorom
- Coffee break
- Študijný materiál, testy, písacie potreby
- Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
- Parkovanie
1 deň (8 hodín)
6
Prezenčné kurzy
Slovenský
160,50€/os
139,50€/os (Earlybird15)
Obsah kurzu
- získavanie informácií a segmentácia zákazníkov
- príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
- stanovovanie cieľov (BATNA, metóda O-P-M)
- stratégia vyjednávania (WIN-WIN, WIN-LOST, LOST-LOST)
- príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok
- protokol, taktika, príprava podmienok na vyjednávanie
- dešifrovanie signálov počas vyjednávania
- verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
- aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
- NLP – presvedčovacie vzorce
- výber taktík vo vyjednávaní
- manipulatívne techniky ( popis, výhody, nevýhody, použitie )
- ako predať svoje myšlienky
- ako lepšie zaujať a získať ľudí na svoju stranu
- ako lepšie improvizovať v nečakaných situáciách
- ako vedieť dávať podporujúcu spätnú väzbu iným ľuďom
- problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
- pozičný, kompromisný, principiálny, ústupový, indiferentný vyjednávač
- zásady riešenia konfliktov
- ako predchádzať konfliktom
- dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
- zóna dohody a pravidla pri vyjednávaní
- analýza cenového rozhovoru
- informácie 2+1+1
Lektor kurzu:
Ing. Zdenko Knižka
lektor, konzultant, kouč
Pán Ing. Knižka má 20-ročné skúsenosti v oblasti lektorovania a konzultovania, 15 rokov v manažmente a 9 rokov ako biznis kouč. Jeho odbornosť zahŕňa vzdelávanie a rozvoj manažérov, pracovníkov firiem a koučing. Okrem toho, má bohaté skúsenosti s realizáciou vzdelávania v rôznych spoločnostiach, ako napríklad Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., ČSOB Leasing, a.s., U.S. Steel, Slovenská pošta, a.s., OTP banka a.s., T-Mobile Slovensko, Exisport a.s., Allfun a.s., Embraco, a.s., Magneti Marelli a.s. atď. Jeho špecializácia sa zameriava najmä na rozvoj vyjednávacích a komunikačných schopnosti, prezentačných a manažérskych zručností.