Vybrané  problémy  otvárania  a  spracovania  zahraničných  trhov

Školiteľ: Ing.  Ľubor  Kostelný, nezávislý konzultant

P r o g r a m  :

1)  Charakteristika zahraničného trhu

     a)  Základné reálie a vstupné informácie o trhu

     b)  Trh predávajúceho, resp. kupujúceho a predpokladané vývojové trendy

     c)  Aktuálne obchodno – politické  podmienky na trhu

     d)  Mentalita  obchodného partnera a trhu  – korelácia priorít

2)  Technická oblasť

     a)  Kvalita predávanej , resp. nakupovanej komodity, referencie , aplikačné špecifiká

     b)  Quality  System  Management  (QSM) a  základná certifikácia  ISO

     c)  Odberateľský audit u slovenského výrobcu – exportéra

     d)  Periodicita reportov vlastnej kontroly kvality tovaru a ich vypovedacia schopnosť

3)  Komerčná  oblasť

     a)  Pozícia zahraničného partnera  (imidž, solventnosť)

     b)  Existujúca reálna konkurencia na trhu a formy jej pôsobenia

     c)  Dodacie podmienky podľa zvolenej edície  Incoterms

     d)  Cenové rokovania  –  konfrontácia možností exportéra a podmienok trhu

     e)  Voľba vhodného platobného inštrumentu a jeho využitie v praxi

     f)   Eliminácia inkasných rizík a poistenie vývozných pohľadávok

     g)  Všeobecné dodacie podmienky ( vis major, arbitráž, materiálne právo)

     h)  Vlastné, resp. cudzie obchodné zastúpenie na zahraničnom trhu

Cieľová skupina účastníkov:  komerční pracovníci firiem, ktoré plánujú preniknúť na nový trh, resp. už pôsobia na zahraničnom trhu.

Share:

Thank you for your registration as a TeleDom guest

The form has been successfully submitted.
We will contact you within 24 hours.